Veel gestelde vragen (FAQ's)

Veel gestelde vragen (FAQ´s)

 

Algemeen

Kan ik op bezoek komen?

Dat wij overtuigd zijn van de kwaliteit van onze producten is logisch, anders zouden we het ook niet verkopen. Toch begrijpen we dat je het product soms liever eerst ziet voordat je het koopt. Je vraagt je af of je nieuwe LED lamp wellicht niet te groot is voor de ruimte en hoe de lichtspreiding is. Juist daarom bieden we je de mogelijkheid om bij ons op bezoek te komen. Dit is mogelijk op afspraak. Informeer daarom even via telefoon wat de mogelijkheden zijn.

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Jazeker! We vinden het belangrijk dat consumenten goede bescherming bieden bij hun aankopen, dat is waarom wij aangesloten zijn bij Stichting Webshop Keurmerk. Dat is één van de grootste in deze branché en zij worden ondersteund door de Consumentenbond. In onze 'Goed om te weten' vindt je hierover meer informatie.

Retourneren, hoe werkt dat?

Bij ons kun je binnen 14 dagen na je aankoop kosteloos retourneren. Meer informatie vindt je in een artikel dat we hierover geschreven hebben, je vindt 'm hier op onze blog en deze aparte pagina. Mocht je alsnog vragen hebben dan kun je contact met ons opnemen. 

Ik wil bestellen vanuit het buitenland, hoe werkt dat?

Binnenkort beantwoord

Kan ik mijn bestelde lamp op komen halen?

Ja dat is mogelijk! Nadat je een bestelling hebt gedaan kun je deze op afspraak komen ophalen. Ook kun je op bezoek komen om een kijkje te nemen naar de nieuwste types LED groeilampen en overige LED verlichting.

Hoe kan ik betalen?

Wij vinden het belangrijk dat je veilig, vertrouwd en eenvoudig kunt betalen. Daarom maken wij gebruik van de meest betrouwbare partners in online betalen. De verschillende methodes waarvan je gebruik kunt maken zijn:
- Betalen bij bestelling: iDEAL, Paypal, creditcard, MisterCash (België) en middels overboeking
- Bij ontvangst: Onder Rembours
- Bij afhalen: Contant

Wat zijn de verzendkosten bij Het LED Warenhuis?

Wij verzenden al onze pakketten met PostNL, zij zijn betrouwbaar en in de meeste gevallen is je pakket na verzending binnen 1 dag binnen. Mocht dit toch niet het geval zijn dan kun je contact met ons opnemen en sturen we het Track&Trace nummer zodat je het pakket in de gaten kunt houden. Je kunt ook gebruikmaken van de PostNL App, daar kun je onder invoer van de postcode zien of er pakketten onderweg zijn naar je voordeur. De verzendkosten worden 1 op 1 doorberekend, we zullen dus nooit meer verzendkosten aan je berekenen dan dat wij betalen. Voor een aantal producten rekenen we geen verzendkosten, voor de rest zijn de standaard tarieven van PostNL van toepassing. Hier kun je alle tarieven vinden.

Is mijn verzending verzekerd?

Ja, tot 500 euro standaard via postNL.

Privacy - Zijn mijn gegevens hier wel veilig?

Daar zijn we heel duidelijk over, wat happens at Het LED Warenhuis stays at Het LED Warenhuis. We zullen nooit of te nimmer je n.a.w. gegevens, mailadres of bedrijfsnaam doorspelen aan derden. We garanderen je privacy en discretie.

Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst, hoe annuleer ik deze?

Een bestelling is pas voltooit als er betaald is, indien je dat nog niet hebt gedaan is het niet per se nodig om de bestelling te annuleren. Indien je in dit geval toch graag een bevestiging van de annulering ontvangt kunnen we je deze toesturen per email, neem daarvoor contact op. Indien je een account hebt aangemaakt kan de dit doen door in te loggen op je account en de bestelling te wijzigen. Als je wel betaald hebt en de bestelling wilt annuleren dan kan dat binnen twee weken zonder dat we je hierover lastige vragen stellen. Zelfs na twee weken is bij ons in overleg een heleboel mogelijk.

Ik heb een klacht, waar moet ik terecht?

Het feit dat je bij deze vraag bent belandt verdient opzich al onze excuses, het betekend dat er iets niet goed gegaan is en dat vinden we vervelend. We proberen onze dienstverlening en producten van hoge kwaliteit te houden, daarom horen we graag je feedback. We proberen het zo makkelijk mogelijk te maken. Via ons contactformulier, per normale post of telefonisch kun je doorgeven waar wij ons moeten verbeteren. We zullen in alle redelijkheid alles op alles te zetten om tot een goede oplossing te komen. Binnen 14 dagen proberen we met een goede oplossing te komen, mocht het meer tijd nodig hebben dan stellen we je hiervan op de hoogte. We zijn al jaren vele mensen van dienst en tot nu toe zijn we er gelukkig altijd op goede wijze uitgekomen met onze klanten. Mocht je toch geen goed gevoel overhouden aan het geheel dan is er de mogelijkheid om contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Het LED Warenhuis bij is aangesloten. Stichting Webshop Keurmerk doet een poging tot bemiddeling. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Alle vragen over LED groeilampen

 


Heb je een vraag die hier niet bij staat? Stel 'm gerust via het contactformulier of gewoon via Whatsapp